تعبیر خواب الف

تعبیر خواب حرف الف

آویشن

درکتاب سرزمین رویاها آمده است :

خواب آویشن : بزودی پولدار خواهید شد .

شما با آویشن برای غذا سس درست می کنید : خوشبختی در عشق

آویشن می خرید : امکانات مالیتان زیاد می شود.

آویزان کردن

درکتاب سرزمین رویاها آمده است :

چیزی را آویزان می کنید : بیماری

لباسها را آویزان می کنید : بیشتر خودتان را کنترل کنید .

لباسهای بچه ها را آویزان می کنید : مراقب رقیب باشید.

لباسهای میهمانها را آویزان می کنید : تغییراتی در اطراف شما رخ خواهد داد.

آویختن

محمد بن سیرین گوید:

اگر کسی بیند که پادشاه فرمود تا او را بیاویزد، دلیل که از پادشاه حشمت و جاه و بزرگی یابد، لیکن دلیل که دینش خلل افتد. اگر بیند که هنگام آویختن، مردمان نظر در وی می کردند، دلیل که بر عدد آن قوم مهتری و فرمانروائی یابد. اگر بیند که گروهی جمع شده اند و وی را بیاویختند، دلیل که بر آن قوم مهتر و فرمانروا گردد. اگر بیند که پیری مجهول وی را بیاویخت و مردمان به نظاره او همی بودند دلیل که بر خلق جهان فرمانروا شود، چون بیند که خویشان به نظاره او همی بودند. اگر بیند که خویشتن را بیاویخت و هیچ کس در وی نظاره نکرد، بلکه خود را آویخته همه دید، دلیل کند که خواهد بر خویشان خود مهتری کند، ولیکن کسی مطیع او نگردد.

 

جابر مغربی گوید:

چون وی را آویخته بودند و ریسمان ببرند و بیفتاد، دلیل که از جاه و بزرگی و حرمت بیفتد.

 

منوچهر مطیعی تهرانی گوید :

آویختن اینجا به معنی آویخته شدن آمده نه با میل و رغبت و اراده، چنگ زدن به جائی آویزان شدن. منظور اینجا از آویختن به دار آویخته شدن است که چون در خواب نامه های سنتی تحت این عنوان ذکر شده. با این تعربف اگر کسی ببیند که در خواب او را به حکم قانون و به دست مجریان قانون به دار آویخته اند از طریق همان قانون به حشمت و جاه و مقام می رسد و چند سر و گردن از اقران خویش بالاتر می رود. اگر کسی در خواب ببیند که او را به دام آویخته اند و مردم ازدحام کرده اند و به او نگاه می کنند به هیچ وجه بد نیست و بر عکس بسیار نیکو است چون بیننده خواب به شمارش آن ها که پای دار جمع شده اند ستایشگر و آفرین گو خواهد داشت و بر کسانی که تعدادشان کم نیست برتری می یابد. روی هم رفته به دار آویخته شدن بالا رفتن است و برتری یافتن است ولی در یک مورد بد هست و آن این که بیننده خواب ببیند طناب پاره شده و از اوج به پائین افتاده. این در بیداری برای مرد به دار آویخته شده بد نیست اما در خواب نشان آن است که از مقامی ساقط می گردد و احترامش از بین می رود.

آواز

محمد بن سیرین گوید:

آواز مرد درخواب، چون بلند بود، دلیل کند که در میان مردم بزرگی یابد. اگر کسی بیند که آوازش بلند گشته بود، دلیل کند بر قدر بلندی آواز، نامش بلند گردد. اگر بیند که آوازش ضعیف گشته، دلیل که بانگ و نامش ضعیف شود، چنانکه کس یاد او نکند.

 

ابراهیم کرمانی گوید:

بلندی آواز مردمان را دلیل بر شرف و بلندی نام کند، اما بلندی آواز زنان در خواب، نیکو نباشد و به خلاف آواز مردمان بود بسیاری.

 

منوچهر مطیعی تهرانی گوید :

در اینجا منظور از آوار صدا و بانگ انسان است به هنگام سخن گفتن. اگر مردی در خواب ببیند که صدا و آوازش بلند شده به طوری که تا دور دست ها می رود و مردم از شنیدن آواز خوششان می آید نشان خرمی است و گویای شهرت و آوازه و این که در میان مردم بزرگی کسب می کند. ابن سیرین از کرمانی نقل می کند که به طور کلی داشتن صدا در خواب برای مردان نیکو است وگویای نام و آوازه و شهرت و شرف است ولی برای زنان نیکو نیست. صدای آشنا دوستی و محبت است و صدای نا آشنا و آواز کسی که دیده نمی شود و در خواب خود او را نمی بینیم خبری است که از یک مسافر دور رفته به شما می رسد و چنان چه مسافری ندارید کسی خبری به شما می دهد که این خبر می تواند خوش باشد.

 

لوک اویتنهاو می گوید :

ترانه : شما بشاشیت خود را تا به هنگام پیری حفظ خواهید کرد

آواز خواندن : شادمانی

شنیدن آواز : عروسی

آوای پرنده : جشن و سرور در محیطی سر باز ، عشق خالصانه

همراه شدن با عده ای که ترانه سر داده اند : شادمانی ، بی غمی

شعر خوانی : مشکلات

 

لیلا برایت می‏گوید:

اگر در خواب آواز شادى شنیدید، بدانید که در آینده خبرهاى بسیار خوبى دریافت خواهید کرد. شنیدن آواز غمگین در خواب نیز براى شما خبرهاى بدى را به همراه خواهد داشت. اگر دیدید که در جمعى در حال آواز خواندن دسته جمعى مى‏باشید، علامت آن است که داراى دوستان بسیار خوب و وفادارى مى‏باشید.

اگر دیدید که در حال خواندن آواز شاد هستید، نشانه‏ى آن است که اتفاقات بسیار خوشحال‏کننده‏اى در حال رخ دادن است. اگر در خواب دیدید که با شخص دیگرى در حال خواندن هستید، علامت آن است که با یک فرد بسیار خوب و متشخص دوست خواهید شد.

 

آنلی بیتون میگوید:

آواز خواندن دو نفره در خواب، تعبیر خوبى بر عشاق دارد. تعبیر آن وصال و زندگى لبریز از صلح و صفا مى‏باشد. اگر دیدید که دو خواننده با یکدیگر آواز دو نفره را اجرا مى‏کنند، بیانگر آن است که از یک فرد ناشناس خبر بدى دریافت خواهید کرد، اما اخبار دیگر که یک دوست به شما مى‏دهد، شما را بسیار خوشحال خواهد کرد.

 

درکتاب سرزمین رویاها آمده است :

شما آواز می خوانید : ناکامی و تنهایی

دیگران آواز می خوانند : شادی نا خواسته

یک آواز خوان : حسادت درعشق

آوار

منوچهر مطیعی تهرانی گوید :

دیدن آوار خوب نیست نه برای زن و نه برای مرد . اگر کسی در خواب شاهد فرو ریختن آوار باشد خواب او از حادثه ای غیر مترقبه خبر می دهد و اگر ببیند آوار از جایی که می شناسد پایین آمد در محیط خانواده برخوردی نامطلوب خواهد داشت که به او لطمه وارد می آید و اگر جایی که آوار آمده نا آشنا باشد حادثه قطعی است لیکن سهم بیننده خواب از نتایج آن مختصر است . اگر آوار در خانه خودش باشد تنزل مقام میابد ونزد مردم ارزش و اهمیت خود را ازدست می دهد .به هر حال دیدن آوار در خواب نیکو نیست .

آنتن رادیو تلوزیون

لیلا برایت می‏گوید:

دیدن یا داشتن آنتن، دلالت بر این دارد که شما خبرى خوب از طرف دوستان یا آشنایانى که از شما دور هستند، دریافت خواهید کرد. اگر دیدید که در حال وصل کردن یک دستگاه مرکزى آنتن مى‏باشید، بیانگر آن است که در آینده وضع کار و کاسبى شما بسیار خوب مى‏شود. اگر خود را در حال وصل کردن آنتن به زمین دیدید، علامت آن است که در انجام دادن یک کار بزرگ و بسیار سودآور موفقیت چشم‏گیرى نصیب شما خواهد شد.

آناناس

لوک اویتنهاو می گوید :

آناناس : دعوت شدن به یک ضیافت و یا یک سفره

 

لیلا برایت میگوید:

اگر دیدید در حال خریدن آناناس مى‏باشید، بدانید که روزهاى شاد و خوشحال‏کننده‏اى در انتظار شما است.

اگر آناناس بخورید، دلیل بر این بود که در حال دعوت شدن به یک مهمانى بزرگ مى‏باشید.

 

آنلی بیتون می‏گوید:

۱ـ دیدن آناناس در خواب ، علامت سعادتمند شدن است.

۲ـ اگر خود را در حال چیدن یا خوردن آناناس دیدید، نشانه‏ى این است که در آینده‏اى نه چندان دور پیروزى درخشانى در انتظار شما مى‏باشد.

۳ـ اگر خواب ببینید در هنگام مهیا کردن آناناس برای میز غذا پوست زبر آن دستتان را می خراشد ، علامت آن است که پیرامون موضوعی نگران و پریشان خواهید شد که سرانجام برایتان راحتی و موفقیت به ارمغان خواهد آورد.

آنارشیست

درکتاب سرزمین رویاها آمده است:

خواب آنارشیست : کار جدیدی را شروع می کنید و با افراد جدیدی آشنا خواهید شد .

تعداد زیادی آنارشیست : در امور مالی بسیار محتاط باشید .

یک آنارشیست کشته شده : زندگی شما طولانی و شرافتمندانه خواهد گذشت .

شما یک آنارشیست هستید : آزادیتان را از دست خواهید داد.

آمونیاک

درکتاب سرزمین رویاها آمده است :

خواب آمونیاک : روابط عشقی شما در بدترین شرایط است .

شما آمونیاک دارید : تصادف – یک خطرشما را تهدید می کند .

آمونیاک می خرید : تحقیر و شرمساری

از آمونیاک استفاده می کنید : با یک دوست مشاجره خواهید کرد.

آموزش

آنلی بیتون میگوید:

اگر دیدید در حال آموزش دادن هستید، علامت آن است که یک موقعیت بسیار خوب در زندگى نصیب شما خواهد شد. اگر خود را در حال آموزش دیدن ببینید، دلیل آن بود که با دوستان خوش برخورد و بسیار شوخ طبع رفت و آمد خواهید داشت.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: